vrijdag 27 april 2012

James Brown - I Feel Good




Na mijn operatie aan hernia, gaat het langzaam maar zeker de goede kant op
Ondertussen drie weken verder, mag ik nog niet lang zitten, moet het dus afwisselen met lopen en liggen
Onderhand baal ik wel een beetje, want alle leuke uitjes gan aan mijn neus voorbij
heb een beetje medelijden met mezelf snik haha, maandag koninginnedag en ik moet weer achter de geraniums liggen LOL
Maar een ding : mijn tijd komt weer, en ik heb plannen zat
Leuk he mijn tattoo is weer heel netjes aan elkaar gebakken! yeahhhhhhhhh :D

groetjessssssssssssss
Hielkje

2 opmerkingen:

  1. Hihi grappig plaatje van die tattoo zo, gelukkig istie nog heel :)
    En jij ook, veel beterschap!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Vera
    dat waren twee voor de prijs van een haha. ondertussen is het weer eentje, heeft de chirurg netjes gedaan toch?

    BeantwoordenVerwijderen