zaterdag 14 april 2012

Hey bloggertjes

Even een korte update
Ik ben alweer meer dan een week thuis uit het ziekenhuis, en al liggend in mijn bed, probeer ik wat lettertjes te typen.
De operatie is goed verlopen, alleen mijn tattoo op mijn rug is in 2en gehaald lol.
maar goed, het is anders niks dan lopen, en liggen, zitten zo weinig mogelijk.
Ik kan merken dat ik met de dag flexibeler word, alleen het liggen valt tegen, krijg er spierpijn van.
en in mijn uppie word ik niet vrolijk...
Ondertussen jeuken mijn handen om te gaan freubelen, maar dat zit er voorlopig niet in
Groetjessssssssssssss

3 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat de operatie goed verlopen is!! Maar doe echt rustig aan, ook al jeuken je handen!!
    Beterschap en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Martha, ik word een beetje depri van dat liggen en niks kunnen, ik kan wel freubelen, maar kan iet lang zitten en op het bed lukt het nu eenmaal niet
      groetjesssssss

      Verwijderen
  2. Fijn dat de operatie gelukt is, nou rustig aan doen hoor.Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. Veel sterkte, en het gefreubel komt echt wel weer.
    Lieve groetjes Dana en moed houden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen