donderdag 29 maart 2012

nog meer servetten

Vol enthousiastme plaats ik mijn dingetjes
Alleen wel jammer dat er weinigen reageren, omdat ik alles zo graag met jullie wil delen.
Nieuwe volgsters welkom
als laatste was dat ivoorwit.

Bij Boutique Z kwam ik een leuk kinderspaarpotje tegen en in gedachten was ik alweer aan het plakken
Met servetten van A. lekker goedkoop!

dit was m
schildpadje verwijderd

wit geverfd tegen het doorschijnen


Servetten erop geplakt, lintjes bloemetjes en ene ophangoogje eraan
Klaar is....! Ik
Ga ik nu maar sparen tot ik miljonair word haha

5 opmerkingen:

  1. Hey Hielkje,

    Dan sil ik efkes reagere hjer...

    Hy is moai wurden.. maar euhm foar miljonair hast fast een gruttere spaarpot nedig hjer!

    Ik fien dat servet plakken best wol een gedonder en gegriem om ut moai te krijen... maar dat is dy goed slagge!!!

    Groetniskes....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankewol Sandra foar de reactsje. Ik ha de brut mar wot uut elkoar skwuort en op dot huuske plakt.
      it is indie in gegriem, en doe ik begûn tocht ik, wer bin ik oan begong haha.
      Do hast in bargje no? matte we tegearre mar in grutte baarch op de kop tikje, wurde we ollebeide miljonair haha

      Verwijderen
  2. 'k Heb geen idee of ik vaak reageer of niet. Doe wat m'n hart me ingeeft op zo'n moment. Deze spaarpot is heel leuk geworden. Deze techniek ga ik ook eens weer toepassen. Je blog is leuk, gewoon volhouden En ik kreeg ooit als tip; zelf geregeld reageren. En misschien de woordherkenning uitzetten. Er zijn bloggers die daar moeite mee hebben.
    Groetjes, Thea R.

    PS. Mijn Fries is niet zo goed. Mag het ook in het Nederlands?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een berichtje. Ik vind het ook altijd fijn om reacties te krijgen. Toen ik begon met mijn blog kreeg ik van iemand een berichtje. Ze zei: "Maak geregeld een post. Mensen kijken dan ook geregeld. Zelf reageren is ook altijd goed. Dat probeer ik een beetje vol te houden en dat bevalt me tot nu toe prima.
    Je blog vind ik leuk. Als je iets geplaatst hebt ga ik zeker snel kijken.
    Die servettentechniek ga ik ook eens weer proberen. Geeft mooi en snel resultaat.
    Ik dacht dat ik op deze post al gereageerd had maar dat is blijkbaar niet goed gegaan. Mijn fries is niet zo goed, mag het ook in het nederlands?
    Fijne week en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik probeer al meerdere keren te reageren maar het lukt me nauwelijks.
    Dit is dus even een testje.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen