zondag 4 maart 2012

Mijn keuken is weer fris, maar owow wat een verschil
Je mag de zonnebril wel op je neus zetten haha
Het ging in etappes, omdat ik op mijn benen niet lang kan staan.
Dinsdag krijg ik de uitslag van de MRI, het lijkt op hernia, maar al heeft deze dame pijn, stilzitten kan ze niet, en... er lopen geen kabouters dus na een halve deur in de verf, is het zitten geblazen, peukie erbij, en dan krijg je dit



Waar zouden we zijn zonder Mr A.C. Tion.. de puntjes op de I vind ik het mooist, dus maar weer even freubelen
Boven de deuren hingen planken, niet meer om aan te zien, met allerlei blikjes van droste etc erop, heb dat vervangen door dit:



De tak is afkomstig van mijn eigen druiveranken, en tsja die is gesloopt, wie bewaart heeft wat nietwaar?
Ik had nog wat over dussss


Deze heb ik al eerder geplaatst, maar is nu iets anders.
Mijn zoon Patrick zijn noorse boskat keek toe, en eigenwijs als ze is, gaat ze overal zitten

 Jasmine van Beyelen, we noemen haar Pip haha

Als ik zo door mijn huis struin, realiseer ik me dat er veel van Mr A aanwezig is, komen nu de plakletters.
Ik heb er gelijk 6 ingeslagen, en er moest eentje in de keuken natuurlijk





Maar nu heb ik nog een paar dingen over om te pimpen, wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Dit kocht ik eens op de markt in Buitenpost


Links zijn de letters eraf, en de haakjes zijn kapot
En dan nog dit, en ja alweer van....

Beetje saai nietwaar?
Word vervolgt piepeltjes
Tot freubels




4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer leuk uit!
    Zet mij weer aan om eens weer wat te ondernemen op pimpgebied, maar zoals je bij mij kan lezen moest moeders de laatste weken even andere taken vervullen.
    (Met liefde gdaan hoor)
    Sterkte met het omgaan met je pijn. Hopelijk komt er snel weer verbetering.
    Nog een fijne zondag! Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal mooi uit zeg!!
    Knap dat je ondanks je pijn toch nog e.e.a doet!! Sterkte met je rug!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt alles mooi, rustig aan hoor je hebt maar 1 rug. Heel veel sterkte en lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg mooi uit ,en ja het kan niet allemaal in 1 x ik lig nu al 2 weken op bed en beneden is de kamerleeg op het bankstel eethoek kast en tv na behang lig te wacht maar komt er voor de pasen nog aan,maar jou deuren zijn mooi geworden zo heb je eer van je welk
    groetjes klazien

    BeantwoordenVerwijderen