maandag 29 augustus 2011

Regenachtig weer en een saaie zondag

Een mooie gelegenheid om maar weer eens te gaan freubelen
Ik heb een aantal scrapbook layouts gemaakt, en een paar hartjes!!
De druiven zijn omgezaagd, dus ik heb daar een paar takken van bewaard.
Daar gaat ie, eerst de lay outs....


Smokey een van mijn drie katten, die vanaf de pergola op het dak van het prieel sprintte



Dat zegt genoeg nietwaar, en dat geld niet alleen voor katten!


 Nummer twee
En wie staat daar weer op?
Ik zei de gek haha
Tsja er woont hier verder niemand, behalve mijn drie katten...


Ik heb maar ens vellen bij Jacobi gekocht, heel veel soorten, weer eens wat anders dan die actionvellen, Die was ik wel eens zat



Nummer drie
Ik ben een elvenfan, en heb er ooit eens een challenge mee gewonnen ergens in het buitenland
Dus vandaar deze layout












En dan nu mijn hartjes nog
Deze heb ik in de hal

 En deze in de woonkamer


 De buitenste twee heb ik zelf gemaakt, van styropor hartjes
Stofje eromheen frummelen, versieren met bloemetjes strikjes en bling


 Kantjes en stempeltjes

 Of een tag
Tot een volgende keer
Liefs Hielkje

1 opmerking:

  1. Zo jij bent lekker bezig geweest.. Ga vooral zo door.....

    heel snel volgt er weer een nieuwe swap....

    Liefs Sandraatsjuh

    BeantwoordenVerwijderen