zondag 14 augustus 2011

Ik heb me al een tijdje niet laten zien

Tsja ik ben met van alles en nog wat bezig, dat schijnt tweeling eigen te zijn haha
Het terras is klaar, heeft Patrick heel mooi gemaakt, en ik ben nu de rest van de rommel aan het verbranden.
Alle planken in stukjes gezaagd en de vuurkorf in.
Ondertussen ben ik bezig met dingetjes te pimpen en voor wie wil, ik verkoop het.



Een bruine spiegellijst, die ik wit heb geverfd en vervolgens gepatineerd.


Waar een oud bijzettafeltje al niet goed voor is....

gefreubeld heb ik ook nog









Ik ben vergeten mijn bos koperen sleutels er bij te leggen, dan leek het nog echter haha
Dit was even een korte updat van mij

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal super mooi uit Hielkje!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Hielkje,

    Wat een leuk blog heb je!
    Mooie achtergrond en wat een mooie home deco spulletjes maak je! Heerlijk al dat moois.
    Ben ook volger van jouw blog geworden hoor!
    Leuk dat je ook even bij mij kwam neuzen.
    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen