woensdag 11 mei 2011

Tiles

Omdat ik het buiten gebeuren flink zat was, vond ik dat het weer tijd werd te frutselen
Ik was wat op het internet bij andere blogs aan het neuzen en kwam iets in deze vorm tegen
Dat van mij is natuurlijk veel anders geworden.
Rommelen in mijn trukendoos, tafel vol met troepjes




PSP, google. mijn printer en ik zijn heel wat mans.



Ja die..nee toch maar die.



Rangschikken op een stuk karton


Tsja en hoe laat je die vierkante uitprintsels op een tile lijken?
Juist!! haha ik heb het katteverblijf van een van de katten, die er graag in slaapt, gesloopt
Een kartonnen doos, en heb daar mijn "tegeltjes"op geplakt.



Zo zou het moeten worden
Maar nu nog the finishing touch.
Dus naar die meneer gesneld, die bijna niks voor zijn goederen vraagt.
Ik wilde het zaakje op canvas.



Tadaaaaaaaaaa !

1 opmerking: