woensdag 18 mei 2011

Nieuwe achtergrond

Ik wil Sandra even bedanken voor het helpen bij mijn achtergrond.! Super meid.
Alleen die witte voorgrond moet eigenlijk achter de achtergrond, maar hoe dat moet haha, daar ben ik te blond voor.
En ik zie potverdikke mijn volgers nergens meer staan.
Ondertussen heb ik materialen thuisgekregen voor de swap, dus het swappen kan beginnen!
Ik heb een leuk contact met mijn swapmaatje Marjolein.
Wel spannend hoor, ben ook bijna jarig, krijg ik een leuk verrassend cadeautje
Word vervolgt

2 opmerkingen:

  1. Hey Hielkje,

    Nou, mijn luciferdoosje voor jou is nu helemaal af hoor !!
    Morgen gaat hij op de bus.
    En nu heb je me wel nieuwschierig gemaakt hoor, want ik las dat je bijna jarig bent....
    Mag ik weten wanneer ??

    Groetjes je "swapmaatje" Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marjolein
    Die van jou is ook af, en zoals afgesproken morgen op de bus !
    28 mei ben ik jarig Marjolein
    Ik kijk er naar uit, de brievenbus is overmorgen niet veilig haha
    groetjes van jou swapmaatje

    BeantwoordenVerwijderen