donderdag 12 januari 2012

vogelhuisje en andere zaken

Dit stenen vogelhuisje kocht ik bij de kringloop




En zo is het geworden



Ik ben lid van de actionhyves en daar doe ik nog wel eens ideeen op
Veel materiaal wat aan het vogelhuisje zit is van die meneer.
Zelfs boven op het dak zitten taartonderzetters


Ook naar een idee van de actionhyves
waxroosjes, mijn eerste probeersel
Dat kan beter natuurlijk


Hier heb ik de zakdoekjes van elkaar geplozen, je hebt er even
wat meer werk van, maar het word iets mooier.
Daarna in gesmolten kaarsvet dompelen en voila!

2 opmerkingen:

  1. Joh, wat mooi allemaal zeg!!! Die bloemen op de laatste foto zijn ook leuk!
    Klinkt simpel, is dat ook zo? Ziet er niet zo uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat lief! Ik ben er verliefd op! Wat zeg je? Action hyves? Bestaat die? Ik wil ook!!!!!! Ga gelijk ff zoeken op Hyves.

    BeantwoordenVerwijderen