woensdag 14 december 2011

Krans van taartonderzetters

Tadaaaaaaa
toch maar eentje gemaakt, en ik moet zeggen het viel best mee, qua gefriemel
Waar ik dus geen geduld voor heb haha
Op den duur krijg je het in je vingers en gaat het toch nog best snel
Naar de action gesneld om een strokrans..verhip spelden vergeten
Die nog van de spar gehaald, niet moeten doen, die kosten daar een vermogen haha
Tsja de krans klaar en wat gaan we daar mee doen?
Hier en daar nog wat weg gescharreld, ook allemaal van dezelfde meneer.
Kiek moar....



Er zit een parelsnoer met lichtjes in, dat is helaas niet te zien
maar het lijkt wel toppie! haha

Mijn volgende project, dat oranje kijkkastje is ook bijna klaar.
Dus dat is het eerstvolgende wat ik ga plaatsen
tot freubels
liefs van mij

1 opmerking:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig!! Je moet maar op het idee komen, leuke van zo'n krans is dat je het aan de sfeer kan aanpassen zodat het steeds een nieuwe krans wordt.

    Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen