zondag 20 november 2011

Opslagplaats- annex straks nieuwe freubelkamer

Telkens zat ik te denken om mijn drumstel weg te doen, ik doe er niks mee, en die staat nu toch maar in de opslagplaats.
een lege slaapkamer, wat eerst mijn muziekkamer was.
Door omstandigheden is die vol geraakt, had kasten leeggeruimd, om met de spullen in bakkeveen op de rommelmarkt te gaan staan met een goede vriend.
Die betreffende dag had ik begrafenis van mijn buurman, dus alles staat er nog
Ik denk weet je wat, ik ga de zooi verkopen, wat verkoopbaar is dus.
En ik wil er nu mijn freubelkamer van maken, het zal wel niet in een week klaar zijn, want ik zit met nek en rugklachten, kan eigenlijk niet eens bewegen haha
Maar de plannen zijn er..


mijn rommelhol

En omdat mijn humeur al beneden peil was, heb ik me maar verblijd met een kerstbeertje
sttttttt niet zeggen dat ik een hekel aan kerst heb haha
maar ik vond m zo snoezig, ja! mij A.C. Tion mot je wezen haha

3 opmerkingen:

  1. Hey Hielkje,

    Ja een freubelkamer... LEUK.. en ik weet er alles van.. dat het eerst één grote dikke bende moet zijn voor je er wat moois van kan maken. maar das jou wel toevertrouwd!!

    Beterschappies met je nek en rug!!

    Knuffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt helemaal goed Sandra, en dank je, komt wel weer eens goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En vergeet boetiek Z niet!
    Beterschap met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen