woensdag 29 juni 2011

Hal enzo

 Mooi he? Maar na meer dan tien jaar was ik het wel zat.Dus heb ik de boel eraf gebikt.
En dan krijg je dit...heel veel p#kkewerk, omdat er ook nog 2 lagen behang verwijderd moest worden.

Prachtige ondergrond tadaaaaaa, dus de plamuur er ook nog even bij, en na een ochtendje zwoegen, was dit het eindresultaat


Met iemand in de spiegel te zien, die de foto moest maken haha




Net als velen heb ook ik de hartjes manie, hier nog liggend op de tafel



Hier hangend aan het plafond, jammergenoeg niet goed te zien, dus daar moet ik nog wat anders voor uitvinden.


Ik heb ze door het hele huis hangen, maar dit vind ik wel de mooisten.



Eigenlijk begon het hier mee, bij de kringloop een kastje op de kop getikt
je ziet ze per 100 in een dozijn, en ik besloot het te verven.


 Zo dus


 en last but not least
een andere kapstok... zal ik die nog gaan verven? of toch maar niet, het is wel erg in!



Een kleine impressie van mijn nieuewe hal, de overloop en het trapsgat horen er ook nog bij, maar ik vrees dat het een meerjarenplan word haha, want dat trapsgat is wel errug hoog, het kozijn op meters hoogte moet ook nog en het plafond.....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen maak je.
    Net als dezelfde achtergrond vind ik het ook erg leuk om oude spullen te pimpen, ik ben dol op oude kastjes en heb een mooie oude sigarenkast omgetoverd tot showkast.
    Daar zal ik binnenkort eens foto's van op mijn blog zetten.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen