vrijdag 15 april 2011

tafereeltje voor op de kast

 Natuurlijk zit er weer een klosje bij, en terugkijkend in de tijd, dacht ik aan wat ik al die jaren had gemaakt.
Jaren geleden maakten velen rozen en tulpen van voeringstof.
Ik wist dat ik dat nog ergens had..
Ik vond het op zolder, maar het rook verschrikkelijk muf, dus eerst maar eens in het sop weken
De stof heb ik gebruikt als bekleding in het bestekbakje dat nog van mijn oma is geweest. Achterop de foto zie je een roos.
Ik was het dus nog niet verleerd.
En al denkend weet ik dat ik ook nog ergens een muziekdoosje heb liggen, waar ik niks mee heb gedaan.
Ooit heb ik een theater gefiguurzaagd en eentje van fimo gemaakt, twee kaboutertjes op een wip.
Jammer genoeg zijn ze kapotgeraakt.
Dus als het goed is komt er ook nog een muziekdoosje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten