vrijdag 25 maart 2011

Spools of ook wel klosjes





Via via kwam ik op blogs van mensen die deze spoeltjes maken. Ik vond dit wel heel erg leuk, dus besloot ik op zelf te gaan prutsen. Dacht ik eerst nog dat het kant en klare klosjes waren, dus ik in mijn oude naaidoos sneupen, en ik vond ze.
Maar dat was dus niet de bedoeling, ze zijn van karton, en er zijn kant en klare pakketjes van te koop.
Zo kwam ik op de webwinkel van : "Maxines melange" waar hele leuke dingetjes te verkrijgen zijn.
Dus ik aan het bestellen, had ik voor 12 euro aan materiaal en met de shipping kosten en nog wat was het totaalbedrag 30 euro.
Dat gaat me wat te gek, dus ik op het internet aan het googlen en vond daar vintagepapers. Dus snel uitprinten en voila ik heb behang voor in het theekastje die ik alvast van een likje verf heb voorzien.
Verder ging ik op strooptocht door materialen die ik door de jaren heb verzameld, en vond nog allerlei prulletjes die ik kan gebruiken.
Het malletje van het spoeltje heb ik gemaakt van de binnenkant van de keukenrol, dat buigt lekker makkelijk.
De eerste is klaar, en ik heb pas twee vakjes van het theekastjes beplakt, dus nu weer op zoek naar meer behangetjes en andere versierseltjes om de rest van het kastje mee te decoreren.
Word vervolgt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten